Πυκνά μαλλιά με 5 φυσικούς τρόπους

Όλες οι γυναίκες θέλουμε να έχουμε πυκνά μαλλιά και φυσικά όλες μας θέλουμε να τα αποκτήσουμε με όσο το δυνατόν πιο φυσικό τρόπο. Άλλωστε σημασία δεν έχει να έχουμε πυκνά μαλλιά αλλά τα μαλλιά μας να είναι όμορφα, υγιή και να δείχνουν φυσικά. Όλες μας ξέρουμε λίγο πολύ τους τεχνητούς τρόπους με τους οποίους μπορούμε να αποκτήσουμε πιο πυκνά μαλλιά και ίσως οι περισσότερες να έχουμε δοκιμάσει κάποιους από αυτούς. Τα πρόσθετα μαλλιά όπως extensions, τρέσες, περούκες ακόμα και η εμφύτευση μαλλιών όταν το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο, είναι τεχνικές οι οποίες μπορούν να μας βοηθήσουν να αποκτήσουμε πυκνά μαλλιά. Όμως οι περισσότερες από αυτές τις τεχνικές δείχνουν ότι δεν είναι φυσικές. Κατά την άποψη μας όλες αυτές οι τεχνικές διαδικασίες πρέπει να εφαρμόζονται μόνο όταν υπάρχει πραγματικό πρόβλημα αραίωσης μαλλιών. Επίσης θα πρέπει πριν προχωρήσουμε σε τεχνητές λύσεις να έχουμε εξαντλήσει και δοκιμάσει όλους τους φυσικούς τρόπους για να αποκτήσουμε πυκνά μαλλιά χωρίς να υπάρξει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Έτσι πριν προχωρήσετε σε τέτοιου είδους λύσεις για να αποκτήσετε πυκνά μαλλιά όπως οι τρέσες και όλα τα υπόλοιπα πρόσθετα το οποίο επιβαρύνουν την φυσική τρίχα, την ποιότητα των μαλλιών ενώ στις περισσότερες φορές φαίνονται ψεύτικα, πολύ απλά δοκιμάστε τους φυσικούς τρόπους που σας προτείνουμε στο συγκεκριμένο άρθρο εμείς εδώ στο ηλεκτρονικό περιοδικό Δυναμική Γυναίκα  για να αποκτήσετε πυκνά μαλλιά.

Η σημασία των πυκνών μαλλιών

Όταν μια γυναίκα έχει πυκνά μαλλιά αυτό εκτός από ομορφιά και γοητεία δηλαδή εκτός από την εξωτερική υγεία που εκπέμπει μαρτυρά και την εσωτερική υγεία του οργανισμού της. Τα μαλλιά όπως έχουμε πει και σε άλλα άρθρα είναι ζωντανά κύτταρα του οργανισμού μας. Άλλωστε δεν είναι λίγες οι φορές που τα μαλλιά μας μπορεί να μας προειδοποιήσουν για κάποια έλλειψη βιταμινών ακόμα και για μια σοβαρή ασθένεια όπως η αναιμία. Τα πυκνά μαλλιά όμως έχουν άμεση σχέση και με την κληρονομικότητα και τα γονίδια μας. Εάν για παράδειγμα η μητέρα μας είχε αδύναμα μαλλιά και λίγα τότε πολύ πιθανών να έχουμε κληρονομήσει την ποιότητα των μαλλιών της.

Στην περίπτωση που έχουμε λίγα μαλλιά και έχουμε έντονη τριχόπτωση αυτό που πρέπει να κάνουμε οπωσδήποτε είναι να επισκεφθούμε έναν ειδικό για να μας δώσει μια λύση για το πρόβλημα της τριχόπτωσης. Επίσης καλό είναι εάν βλέπετε αλλαγή στον όγκο και την ποιότητα των μαλλιών σας το τελευταίο διάστημα να ελέγξετε τον θυρεοειδή σας και τα επίπεδα του σιδήρου στον οργανισμό σας μιας και αυτοί οι παράγοντες σχετίζονται με την ατονία των μαλλιών.

Πυκνά μαλλιά με φυσικό τρόπο

Στην περίπτωση των μαλλιών η φύση είναι ο καλύτερος σύμμαχος και έχει τις καλύτερες λύσεις. Άλλωστε δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι όσα χρόνια και εάν περάσουν όσο και εάν προχωρήσει η τεχνολογία και η κοσμετολογία πάντα οι συμβουλές των γιαγιάδων μας θα είναι οι καλύτερες και οι πιο αποτελεσματικές. Πάμε λοιπόν να δούμε τρόπους για να αποκτήσετε φυσικά πυκνά μαλλιά.

1. Μασάζ μαλλιών

Για να αποκτήσετε πιο πυκνά μαλλιά με φυσικό τρόπο τότε δεν έχετε παρά να αφιερώσετε λίγα λεπτά λίγο πριν κοιμηθείτε και να κάνετε λίγο μασάζ στις ρίζες του κεφαλιού σας. Η διαδικασία δεν είναι δύσκολη αντιθέτως είναι πολύ χαλαρωτική. Χρησιμοποιώντας τα ακροδάχτυλα σας κάντε μικρές κυκλικές πιέσεις σε όλο το κεφάλι σας από τον αυχένα έως τους κροτάφους σας. Υιοθετήστε αυτή την ευεργετική για τον όγκο και την πυκνότητα των μαλλιών σας συνήθεια και μέσα σε λίγες ημέρες θα δείτε τα απίστευτα αποτελέσματα.

2. Μάσκες μαλλιών

Όταν μιλάμε για τους φυσικούς τρόπους με τους οποίους μπορούμε να αποκτήσουμε πιο πυκνά μαλλιά δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στις σπιτικές μάσκες μαλλιών. Μια μάσκα μαλλιών με φυσικά συστατικά που ενδείκνυται για να γίνουν πιο πυκνά τα μαλλιά μας είναι ότι καλύτερο μπορούμε να προσφέρουμε στα μαλλιά μας. Εμείς θα σας δώσουμε μια κρέμα μαλλιών που αποδεδειγμένα βοηθάει τα μαλλιά να γίνουν πιο πυκνά.

Η μάσκα αυτή βασίζεται στην δύναμη της καφεΐνης η οποία σύμφωνα με έρευνες βοηθάει πολύ στην παραγωγή νέων τριχών αλλά και στην ενδυνάμωση των ήδη υπαρχουσών. Για την μάσκα λοιπόν θα χρειαστείτε σκόνη καφέ, ελαιόλαδο και μέλι σε ίσες ποσότητες. Ανακατέψτε όλα τα υλικά μαζί καλά και απλώστε την μάσκα στα μαλλιά σας για 30 λεπτά. Έπειτα ξεπλύνετε με χλιαρό νερό. Μην ξεχνάτε να εφαρμόζετε την συγκεκριμένη μάσκα μια φορά την εβδομάδα για να δείτε άμεσα αποτελέσματα.

3. Μην τα ταλαιπωρείτε

Για να έχετε πυκνά μαλλιά θα πρέπει να φροντίζετε να κρατάτε σε καλή κατάσταση τις τρίχες των μαλλιών σας. Για τον λόγο αυτό είναι καιρός να σταματήσετε συνήθειες που έχετε και καταστρέφουν τον όγκο και την πυκνότητα των μαλλιών σας.  Ενδεικτικά σας αναφέρουμε ότι δεν πρέπει να τα χτενίζετε βρεγμένα ή να τα χτενίζετε τραβώντας τα ή βιαστικά. Ένα ακόμα λάθος είναι να πιάνετε τα μαλλιά σας πολύ σφικτά με λάστιχα που καταστρέφουν τα μαλλιά ή να τραβάτε το λαστιχάκι απότομα για να λύσετε τα μαλλιά σας. Να έχετε στο μυαλό σας ότι θα πρέπει να φέρεστε στα μαλλιά σας με τρυφερότητα και κάνοντας πάντα απαλές κινήσεις μιας και είναι πολύ εύθραυστα.

4. Έλαια τα θαυματουργά

Για πιο πυκνά μαλλιά αρκεί κάθε πρωί να βάζετε στις παλάμες των χεριών σας κάποιο φυσικό έλαιο όπως αμυγδαλέλαιο, ελαιόλαδο, λάδι καρύδας, δαφνέλαιο ή οποιοδήποτε άλλο επιθυμείτε εσείς, να το τρίβετε μέχρι να θερμανθεί καλά και έπειτα να το απλώνετε στα μαλλιά. Προσοχή για να μην φαίνονται λαδωμένα τα μαλλιά σας πρέπει να προσέξετε να τρίψετε καλά το έλαιο στα χέρια σας και φυσικά να το περάσετε δυο δάκτυλα πιο κάτω από τις ρίζες των μαλλιών σας. Τα έλαια βοηθούν πολύ στο να αποκτήσετε πιο πυκνά μαλλιά εύκολα γρήγορα και ανέξοδα.

5. Οι τροφές για πυκνά μαλλιά

Δεν θα μπορούσαμε να μιλάμε για τρόπους με τους οποίους θα κάνετε τα μαλλιά σας πιο πυκνά και να μην σας πούμε για την σημασία της σωστής διατροφής. Άλλωστε όπως σας είπαμε και στην εισαγωγή του άρθρου η υγεία των μαλλιών ξεκινά από την υγεία του οργανισμού. Για πιο πυκνά μαλλιά φροντίστε να τρώτε πολλά φρούτα και πράσινα λαχανικά. Επίσης δώστε έμφαση στην κατανάλωση κόκκινων φρούτων όπως οι φράουλες και τα κόκκινα μούρα ενώ και οι μπανάνες δεν θα πρέπει να λείπουν από το καθημερινό διατροφολόγιο σας. Φυσικά μην ξεχνάτε να πίνετε πολύ νερό αλλά και πράσινο τσάι.

ΠΗΓΗ:dynamikhgynaika.gr