Διατροφή και άμεσο κάψιμο περιτού σωματικού λίπους. Μέρος 2ο.

3.Κανονίστε να τρώτε έξω όταν είναι εφικτό

Αυτό το μυστικό είναι παράξενο… αλλά έχει νόημα.

Αν πάτε σε ένα φιλικό πάρτυ, θα φάτε όλη την πίτσα και όλα τα γλυκά! Αν φάτε σε ένα εστιατόριο, σίγουρα θα είναι παράξενο να παραγγείλετε πολλά…Επιλέξτε ένα πιάτο πιο υγιεινό, που να περιέχει πάντα μια πηγή πρωτεΐνης!

 4.Εξαντλήστε το μυϊκό γλυκογόνο σας

Εκτός από την αύξηση της καύσης λίπους, η εξάντληση του γλυκογόνου πριν από το γεύμα θα αυξήσει την πιθανότητα οι υδατάνθρακες που καταναλώνετε να αποθηκευτούν ως γλυκογόνο αντί να χρησιμοποιηθούν για ενέργεια – ενδεχομένως να αποθηκευτούν ως λίπος: είναι σχεδόν σαν να παίρνετε αυτές τις θερμίδες χωρίς λόγο.

Για να εξαντλήσετε το γλυκογόνο, θα χρειαστεί να αυξήσετε τον προπονητικό σας όγκο. Αυτό μπορεί να γίνει με προπονηση δυναμης και 8-12 επαναλήψεις ανά σετ και αύξηση του αριθμού των σετ (4-8 ανάλογα με το πόσα σωματικά μέρη γυμνάζετε).

Διαφορετικά, μπορείτε να τρέξετε περισσότερα χιλιόμετρα με μεγάλη ένταση (δύο ή τρεις επιπλέον σκληρές προσπάθειες 60 λεπτών θα πρέπει σχεδόν να αδειάζουν τα αποθέματα μυϊκού γλυκογόνου, υποθέτοντας ότι δεν αντισταθμίζετε με την πρόσληψη τροφής.)