Απώλεια βάρους αν είσαι αρχάριος. Μέρος 1ο.

Με τόσα tips απώλειας βάρους και μόδες πάνω σε θέματα διατροφής, είναι λογικό να μην ξέρεις από που να ξεκινήσεις όταν πρόκειται για απώλεια βάρους και λιποδιάλυση. Λυπάμαι αν ακούγεται σαν έκπληξη, αλλά δεν υπάρχει μαγική άσκηση ή μαγικό χάπι που θα σε αδυνατίσει, ανεξάρτητα με το τι διαβάζεις στο διαδίκτυο.

Όταν μιλάμε για απώλεια βάρους, υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που πρέπει να λάβεις υπόψη στο ταξίδι απώλειας βάρους σου. Για να χάσεις βάρος με έναν υγιή και βιώσιμο τρόπο, σίγουρα μην περιμένεις αποτελέσματα σε μια νύχτα. Θέλει χρόνο, αφοσίωση και αποφασιστικότητα. Αλλά μπορεί να γίνει. Το έχεις!


Εναλλακτικές για υγιεινά σνακ.

Δυστυχώς, για τον περισσότερο κόσμο, το snacking είναι κάτι αναπόφευκτο.

Ωστόσο, δεν σημαίνει ότι πρέπει να αποτελεί εμπόδιο στο ταξίδι απώλειας βάρους σου. Πρέπει απλά να αλλάξεις τον τρόπο με τον οποίο επιλέγεις σνακ.

Τα καλά νέα είναι ότι είναι γενικώς αποδεκτό ότι είναι καλύτερο να τρως λίγο και πιο συχνά μέσα στην ημέρα πάρα τρία μεγάλα γεύματα και τίποτα μεταξύ τους.

Αν προτιμάς τα αλμυρά σνακ, κόψε τα πατατάκια και προτίμησε ρυζογκοφρέτες ή καροτάκια με χούμους. Οι ξηροί καρποί είναι μια καλή επιλογή, ειδικά αν επιλέξεις τους ανάλατους.

Αν θέλεις κάτι γλυκό, διάλεξε φρέσκα φρούτα ή κάποια από τα σνακ γράμμωσης της Myprotein, τα οποία προσφέρουν φυτικές ίνες και πρωτεΐνη, έχουν λίγη ζάχαρη και λίγα λιπαρά και έχουν νόστιμη γεύση χωρίς να σου προκαλούν τύψεις!

Μπορείς, ακόμα, να κάνεις μια αλλαγή στα ζεστά ροφήματα. Αρκετοί από εμάς καταναλώνουν αρκετούς καφέδες μέσα στην ημέρα, οι οποίοι συχνά έχουν επιπλέον θερμίδες από γάλα και ζάχαρη. Προτίμησε το πράσινο τσάι που ενισχύει και τον μεταβολισμό σου.





Παράλειψη γευμάτων και έλεγχος μερίδων.

Μην αφήνεις τα γεύματά σου.

Εκτός από το γεγονός ότι πρόκειται για μια πολύ κακή τακτική στην δίαιτα, το να παραλείπεις τα γεύματά σου δεν είναι σωστός τρόπος για να χάσεις βάρος. Στην πραγματικότητα, καθυστερεί τον μεταβολισμό σου αφού το σώμα σου προσπαθεί να διατηρήσει ενέργεια.

Μπαίνεις σε mode επιβίωσης, πράγμα που σημαίνει ότι όταν φας ξανά, τα πάντα από αυτό το γεύμα θα μετατραπούν σε λιπαρά και θα αποθηκευτούν ως πρόληψη κατά της πείνας. Επομένως, το να αφήνεις το πρωϊνό δεν είναι καλή ιδέα για να ξεκινήσεις την ημέρα σου.

Επίσης, είναι πιο πιθανό να καταναλώσεις ζαχαρώδη σνακ αν στερηθείς κάποια γεύματα. Το σώμα σου θα εντείνει τα σημάδια της πείνας, κάνοντάς το δύσκολο να σκεφτείς κάτι εκτός από το φαγητό!

Ένας βιώσιμος τρόπος για δίαιτα είναι να τρως μικρά γεύματα, τακτικά, σε συνδυασμό με υγιεινά σνακ περιορίζοντας τις λιγούρες και κρατώντας τον μεταβολισμό σου ενεργό. Αν τρως τα σωστά τρόφιμα, τότε είναι λιγότερο πιθανό να ονειρευτείς εκείνα τα σοκολατένια μπισκότα.