Η θρεπτική αξία των κερασιών!

Τα κεράσια είναι ένα από τα πιο υγιεινά φρούτα!

Ένα φλιτζάνι, ή περίπου 21 κεράσια, περιέχει λιγότερες από 100 θερμίδες και 15% των ημερήσιων αναγκών σας σε βιταμίνη C. Αλλά παρακάτω θα δείτε μερικούς ακόμη λόγους για τους οποίους αυτό το φρούτο είναι τόσο υγιεινό.

Τα κεράσια είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά

Τα κεράσια είναι μια ισχυρή πηγή αντιοξειδωτικών και αντιφλεγμονωδών ενώσεων. Έτσι λοιπόν επιβραδύνουν τη γήρανση και αποτρέπουν τις χρόνιες ασθένειες – συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων, του καρκίνου, του Αλτσχάιμερ, του διαβήτη και της παχυσαρκίας.

Προστατεύουν από τον διαβήτη

Η αντιφλεγμονώδης δράση των κερασιών βοηθά στη διατήρηση της υγείας του σώματός σας, αλλά επιπλέον, τα κεράσια κατατάσσονται χαμηλότερα από πολλά φρούτα στον γλυκαιμικό δείκτη. Αυτό σημαίνει ότι δεν προκαλούν απότομες αυξομειώσεις στα επίπεδα σακχάρου και ινσουλίνης στο αίμα. Αυτό τα καθιστά προστατευτικά έναντι του διαβήτη, ενώ είναι σημαντικά για τη διαχείριση της πάθησης, εάν ήδη έχετε.

 

Πηγή: zougla.gr

https://www.zougla.gr/gynaika/ygeia-eyeksia/article/ta-kerasia-ine-i-apoliti-ipertrofi-gia-tin-igia